منوی دسته بندی

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

منوی دسته بندی

سیاست حریم خصوصی

     سایت یار معلم ابتدایی با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. اطلاعاتی ار قبیل ایمیل ، شماره تلفن و… که کاربران هنگام ثبت نام در سایت ثبت می نمایند جهت ایجاد حساب کاربری خودشان ذخیره می شود تا به راحتی بتوانند به فایلی که آن را خرید کرده اند دسترسی داشته باشند . 

      باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر اطلاعات خود را به فردی دیگر واگذار کند، مسئولیت سواستفاده از اطلاعات یا مشکلات احتمالی بر عهده ی خود کاربران می باشد و کاربر حق هر گونه ادعا علیه سایت یار معلم ابتدایی را از خود سلب می نماید .

       سایت معلم یار ابتدایی هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند.

حقوق شما

    اگر در این وبسایت، صاحب حساب کاربری باشید، یا نظری به اشتراک بگذارید، حق درخواست فایل داده‌های شخصی خود -یعنی داده‌هایی که ما از شما دریافت و نگهداری کرده‌ایم- را دارید. ضمنا حق درخواست برای پاک کردن تمام داده‌های شخصی‌تان نیز کاملا محفوظ است. البته این داده‌ها مواردی را که برای اهداف مدیریتی، قانونی، امنیتی و مواردی که موجب خسارت به افراد ثالثی شود، شامل نمی‌شود.

قوانین و شرایط استفاده از فایل های خریداری شده :

1- تکثیر و استفاده از فایل خرید شده در مورد فایل های آموزشی تنها برای خود فرد و آشنایان او مجاز است . ودر مورد تکالیف ،کار درخانه ها و آزمون ها انتشار آن بذاب جمعی محدود برای مثال دانش آموزان یک کلاس یا مدرسه به صورت چاپ شده مجاز است . 

2- انتشار و یا بازنشر کلیه ی فایل ها در سایر سایت ها یا شبکه های اجتماعی غیر قانونی می باشد و هم چنین هرگونه مصادره و تغییر نام فایل ها به نام خود به هیچ وجه مجاز نمی باشد . 

 

 

گفت و گو با پشتیبانی
ارسال پیام با واتساپ